9. 10. 2011

Vyhodnotenie súťaže - aktualizované 8.1.2012

V nasledujúcich dňoch sa na týchto miestach objaví slávnosné vyhodnotenie súťaže.

Niektorí už vedia na čom sú a napríklad taká Martina sa už objednala u kaderníka ;-)




  1. Víťazkou kategórie Najlepší príbeh z pokecu o zbalení muža je samozrejmen najodvážnejšia slečna Daisy
  2. Víťazkou kategórie Najlepšia fanynka Pokecológa je smelá a skvelá Martina
  3. Víťaza kategórie Najlepší príbeh z pokecu o zbalení ženy mi pomôžte určiť Vy, svojimi hlasmi v ankete. Mám tip na víťaza, ale vypočujem si aj hlas ľudu. 

Už dozrel čas, vyhral Psychoastronaut :-) Prišiel čas na rozdanie výhier...

Len zo zvedavosti, či môj vkus je totožný s vkusom návštevníkov. Víťazom gratulujem, ceny idem nafo... ehm zaobstarať a pripraviť efektné odovzdanie.

3 komentáre:

Martina povedal(a)...

... kaderník sa nekoná, keďže je problém sa s Tebou spojiť, lebo sa flákaš (alebo makáš)! :-)

Anonymný povedal(a)...

Kamo vsetky tie pribehy su fajn. Vzdy ked ma znechutia zeny z pokecu tak si precitam nejaky prispevok a sa mi zlepsi nalada. Len sa mi nedari akosi. Hlavne preto lebo som v zahranici, kde su sice Slovenky, ale...
A co sa deje s tebou? Preco su cim dalej tym zriedkavejsie?
Takze nehlasujem za ziaden, len by som bol rad keby si napisal niekedy clanok o "modernej". Maj sa.

Anonymný povedal(a)...

mam dojem, ze ti rastie konkurencia :)
http://solomon-silence.tumblr.com/