9. 7. 2014

Fotografi z pokecu

Som presvedčený o tom, že každý kto má do zadku dieru, je dnes už fotograf. Obzvlášť na pokeci, kde sa to hemží rybármi ženských lôn s takouto návnadou. Špeciálna kategória pisateľov lákajú do svojich osídiel potenciálne modelôčky zo slovenského vidieka...

  Tie mestské pipky im na to neskočia. Nestačí mať album s fotkami kvietkov, abstraktných zátiší a skrátka vecí, ktoré pred fotografom nemôžu ujsť. Pokecovský fotograf musí mať pútavú profilovú fotku, podľa možností temnú a záhadnú – v pološere abo v kapucni. Prípadne fotografovo špeciálne selfie – kde mu pol tváre zakrýva obrovská zrkadlovka. Chujkovia. 

 Už som si pomaly zvykol na povrchné a plytké knedle, čo celý deň vypisujú a dožadujú sa RPčiek, no keď sa im niekto ozve, neodpíšu, ale namiesto toho dajú na sklo hlášku o tom, ako sa nudia. Pritom by pokojne mohli získať nový bager na ťažbu ich čokoládovej rudy, alebo skvelého fotografa, ktorý im zmení život – teda napríklad aj mňa :D Aj keď pokec ide dole vodou, vždy to ešte tečie. Už toľko nepíšem, lebo... sa mi nechce, mám iné záujmy, som skromnejší a veľa klamem. Poďme naspäť k fotografom. 

 Pokecovský fotografi zháňajú pokecovské modelky. Strašný dopyt = strašná ponuka. Očakávajú, že sa pri fotení s modelkou zblížia, prípadne sa z nej vykľuje koketná fajčihuba, ktorá pre dobré fotky spraví čokoľvek. Doba pokročila a technika je čoraz dostupnejšia aj pre dedinských reťkov bez kúska sebareflexie. Sú zbytoční ako detektor dymu v iglu, boja sa dobrého svetla a ich nepriateľom je kompozícia. Farby sú im cudzie, ženy chcú najlepšie, lokality odľahlé, aby nebolo počuť krik a výstrely. Pchajú sa všade, sú netvoriví, neoriginálni, žerú ľuďom nervy a vlastne sa aj divím, prečo som začal tento článok pís... ahaaa, už viem: 

 Ponúkam FIKtívne fotenie milé dámy! 

 Prihláste sa u mňa, napíšte mi do komentára, na pokec, do mailu, alebo mi o sebe dajte inak vedieť. mám pocit, že moja hasnúca hviezda by mala skúsiť obohatiť svet o ďalšie fotografie... nechajte si spraviť exkluzívne zábery od preosvieteného Pokecológa s veľkým P a neoľutujete. 

 Ponuka platí kým sa mi nevybije baterka v mobile.

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Je to tu? Úplný koniec študovania? :)

Pokecológ povedal(a)...

Urcite nie :)